planer planer planer! :)

hej igen. nu är jag lite på bätte humör. fast internet är lika bajsigt fortfarande. men de beror på min bror inget annat. ehm ja, jag ska nog snart lägga mig. eller jag ligger redan, men jag ska snart sova. ja de passar bättre. nej gud va jag babblar onödigt. hehe.

imorgon är de lördag och jag är helt dagvild. känns som någon helt annan dag. men iallafall så ska jag sova ut först. sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. men sen på kvällen iallafall ska jag till mattssoniebabe (L) :) vi ska kika på film och bara mysa. näst sista lördagen på lovet och första på det här året. den ni!! :)
jaa jag vet inte de kanske blir en och annan cykeltur också? vem vet när jag och hunnnni är på språng?! INGEN!

haha nej men gud va tusan är det med mig? de här va nog de oseriösaste inlägg någonsin! men jag skyller på att jag är övertrött. hehe. nej nu ska jag sova innan ni tröttnar ur totalt. vi hörs imorgon när jag vaknat istället. puss&kram!♥

jag fick äran att vara förste rakabajständare! :-) hehe jag är kung på de där alltså. men jag lovar er att bilderna kommer imorgon, för då är min bror klar med de han håller på med och då kommer internet va så sjukt mycket snabbare. hehe pusss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0