ruggigt kallt ute!

resten av kvällen ska jag bara ta hand om mig själv. sånt man ofta glömmer bort. men jag ska nog slå på bastun (igen) och sen göra inpackningar och skrubba och bara ta de huuuuur lugnt som helst. för de är precis vad jag känner för just nu när de är nästan -30 här i dalarna. hualigen de är helt sjukt!

var hem till mina kusiner idag en sväng, vi gick dit, de är absolut inte alls nå långt. bara en gata i mellan men jag höll på att frysa ihjäl ändå kändes det som! inte bra inte bra. men nu är jag hemma igen som sagt. onsdag idag, nå bra tv-program? nej jag tror inte det. så de blir nog film senare. men jag återkommer om det sen för nu står de mat och sen bastun och de ja ni vet på schemat! så vi hörs om ett tag mina vänner! puss ♥




någon mer än jag som vill gå och se filmen avatar på bio eller?!

Kommentarer
Postat av: erica

ja! :)

2010-01-07 @ 21:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0