slöer.se

hehe jaa nu kommer bilderna äntligen! :) kanske inte dom bästa. men de är iallafall några. :)


vi börjar somsagt kvällen med otrolig god mat! :)


sen blev de raketer somsagt! och jag fick äran att tända dom. men här ser vi hur fail en blev. hehe den smällde precis ovanför träden och vägen. oooops!

hehe. ja de är pappa som tar korten, och han kan inte stå still. hehe


och nu har vi firat in det nya året! 2010!

sen blev de cykeltur ungefär runt hela borlänge, haha nej då. men jonas körde nog in i varenda snödriva han såg! hahaha

sen börjas det..... ;)

drick/vilo paus innan hemfärden. haha jag kan då säga att jag är väldigt glad över att jag tog cykeln, för annars hade jag nog kommit hem runt fyra. heheh. jaa de brukar alltid bli snö krig. vilket de också blev. men sen drog vi ifrån dom på cyklarna. och jag kan säga att jag skrattade så jag fick tårar i ögonen. hahah

hehe hur som helst så har ni bilderna där. och nu ska jag se klart på new moon! vi hörs senare! ha en mysig lördag! :)♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

sv: aha men då har jag läst fel ..<3

2010-01-02 @ 15:41:37
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0