super trött

kom precis hem. har handlat lite små saker till mig, en bh, trosor som tillhör bh:n och sen en tröja. jag är så glad så glad att jag hittade den där bh:n jag har en lika i rosa och svart och tycker den är jätte bra, och sen skulle jag köpa den i turkos så har den vart slut i min storlek överallt! men nu så fanns den! :) tänkte att jag kan visa bild på allt sen.

sen va vi också till ikea. och mamma och pappa shoppade vääääldigt mycket. möbler alltså. så imorgon kommer dom ha att göra iallafall! haha men jag tror det kommer bli fint iallafall :)

nu ska jag äta och sen ska jag sätta och gosa ner mig framför tv:n och smocka i mig godis. göttans. men jag tänkte fixa bilderna ikväll iallafall. så vi hörs väl om ett tag. NU: mat!

(jag hoppas det funkar att ladda upp bilder senare ikväll, för just nu går det inte för mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0