tidigare än planerat - tyvärr

hej, nu är jag hemma igen! gick inte sådär super bra för oss. först fick vi reda på att våran match 11.30 mot dalkurd blev inställd, för att dalkurd hade dragit sig ur i sista sekund. sen spelade vi match, 2-0 blev det tyvärr. men vi tog nya tag, åt lite mat och laddade stenhårt tills nästa match. (13.00) spelade sjukt bra. och då menar jag det verkligen. ledde med 1-0 hela första period. sen fick dom in ett mål i andra. när det sen va 15 sekunder kvar fick dom en ett jävla skit mål. vilket gjorde att vi inte tog oss till semi. vilket vi hade gjort om vi hade spelat 1-1. men men så är livet. vi var iallafall sjukt bra tycker jag.

men nu iallafall ska jag hoppa in i duschen. eller nej, först ska jag ta mig lite lunch. känner mig rätt hungrig faktiskt. sen ska jag nog sova en stund. är helt död. jag somnade inte förns vid 2/halv tre, och sen ringde klockan kvart över sex. sen spelat två matcher, så ja, jag kommer sova gott inatt! men jag ska lägga mig tidigt så jag kommer upp någolunda tid imorgon och försöka vända rätt dygnet vilket jag inte kommer lyckas med..

nej nu ska jag sätta fart. vi kanske hörs en gång till ikväll. ja de gör vi. hejsålänge!


bra kvalle. -eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0