vänt på dygnet

åå vad arg jag blir på mig själv ibland! så fort man blir ledig, det räcker med en helg så vänder jag på dygnet alltså! åååå jag som ska upp vid nio imorgon eftersom jag måste sova tidigt imorgon kväll. kommer bli såå kul. men det är det att de är så sjukt skönt å sova och bara ta det lugnt. ähh jag ska väl sova snart.. vi hörs imorgon. jag ska verkligen försöka med 9! wish me luck!

haha som jag berättade i tidigare inlägg så satt jag och kollade igenom gamla mappar och sånt, och så hittade jag en mapp från nyårs-afton förr förra året måste det bli? alltså inte den nyårs afton som va nu, utan före de. och i den mappen så fanns de massa videon när dom dansade. och herregud va jag satt och skrattade för mig själv alltså! åå vad kul de va! hahahha helt underbart kul! :-D♥    hoppas det blir en sälen-resa iår med för de va så satans kul förra året! :D

godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0