10.18 - inge bad idag

Klockan är strax efter tio och jag är vaken OCH har ätit frukost?! Vad tusan är detta? Haha nejdå. Klockan ringde runt halv, var ju meningen att jag och Ebba skulle och bada, men vi insåg att det blåste för mycket och är för kallt. Det är inte alls samma värme i luften idag som tidigare dagar tyvärr. Typiskt när man äntligen kan få bada liksom! Undra vad man ska göra istället då? Jag skulle verkligen behöva städa på mitt rum, rensa ur min garderob/byrå. Men jag orkar verkligen inte idag! Det tänker jag ta efter Kalmar. Jaja nåt roligt ska jag väl hitta på, dvs vi startar med några avsnitt AA! ;D
Jag viiiill att det ska bli varmare här igen så man kan bada!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: Det smakade skit äckligt kan jag lova :) Dom hade så äckligt vatten där och sen försökte jag dölja den smaken med citron men det blev fan bara ännu äckligare ;)

2010-07-18 @ 11:09:28
URL: http://emmaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0