12.36 bästa veckan i mitt liv

Jag har helt enkelt inte tid med bloggen denna vecka, jag har så jääääääääävla kul på p&l så jag njuter varje sekund. Ikväll är sista kvällen och nu kör vi ännu hårdare! Veckan hittills har varit den bästa i hela mitt liv. Jag har haft så jäävla kul och träffat så sköna människor så det är helt sjukt. Jag lovar er, att bilder kommer komma upp sen. Vi har tagit massa kort och fler ska det bli ikväll. Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen, sen ska jag dra dit igen och hoppas på att man träffar dom sköna killarna från igår. Hahah vi hörs!! Pussssssssssssssss
Här får ni ett smakprov! Hahah åå herregud titta inte på min dubbelhaka, men jag bjuder bara för att det är p&l!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0