12.52 - vi kom hem tillslut!!

Vilken hemresa alltså. Helt otroligt att vi kom hem. Vi räknade på att vara hemma runt tio och att vi skulle käka någon stan, så att bil resan skulle ta 6,5 timmar och att med matpaus ca 7 timmar. Det hela slutar med att vi rullar in i Borlänge runt halv ett och då har vi åkt i 10 timmar! Alltså ungefär 3 timmar för mycket! Vi hade verkligen inte turen med oss igår. Men hem kom vi iallafall tillslut. Och vi får väl nöja oss med att vi hade kul i Kalmar, trots att det verkligen spöregnade alla dagar förutom när vi kom. Och jag har inte uppdaterat något för jag har verkligen inte haft lust. Men nu är jag hemma och så ska det väl rulla på som vanligt! Idag lutar det åt att vi kanske ska till kupolen med Ebba & Sara. Men nu blir det dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0