13.50 - NHL, inte min grej, men fan så kul det är!

Hej! Hade faktiskt tänkt höra av mig igår kväll igen, men vi satt fast klistrade vid x-box:et till klockan blev alldeles för mycket! Klockan hann bli 20 i tre innan jag kom i säng! Men vi satt och spelade NHL och jag kan då säga att det är inte min grej. Men kul hade jag iallafall. :)
Hittills har jag sovit ut, gjort det jag skulle gjort igår, så nu är jag 100kr rikare. :) Klockan fem idag är det också invigning utav Dc så 20 över kommer Ebba och hämtar mig. Vet inte hur lång tid det tar. Det visar sig. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen får vi se vad jag gör. Vi hörs väl ;)
P.s ikväll kommer bilderna från P&L, bättre sent än aldrig, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0