16.25 - hemma och blir frisk istället! :)

Blir hemma ikväll istället. Känner mig inte så pigg så det blir bäst så. Vill verkligen bli frisk nu när det är Dc och allt! Och eftersom jag är hemma själv, eller ja mina bröder är ju också hemma, men vi ska ha en chillidill kväll. Massor av godis och film och vem vet, kanske lite x-box 360 och annat skoj! Sånt som syskon ska göra! Och det jag skulle göra egentligen har jag verkligen inte orkat göra! "Jag gör det imorgon!" Haha! Men nu strax ska mamma och pappa åka så jag ska hoppa in i duschen. Så vi hörs senare ikväll! :)
En bild från P&L!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0