16.33 - hej

Hej! Äntligen har jag fått tillbaka mitt internet till min dator. Idag vaknade jag ett, jaa det gick ju väldigt bra med att gå upp i tid. Jag kunde bara inte slita mig ur boken igår. Slutade läsa vid halv tre... Men jag är ju uppe nu och det är ju bra? Har varit till farmor idag också! Lyckades även glömma mobilen så får åka tillbaka sen och hämta den. Nu ska jag snart käka grillat men gnisselost och massa gött. Åååå i love it. Sen ska jag troligtvis åka och träffa Ebba. :) Ta lite kort och fixa en header. Låter bra va? :) Ha en fortsatt fin lördag!
Såhär ser jag ut denna lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0