21.38 - helt slut i fötterna

Hemma från stan igen, är heelt slut i fötterna. Vi var nyss ute och åt en god middag så nu är jag riktigt propp mätt. Vi har fått ett super fint hotellrum och vi ska vara här i tre hela nätter och jag har ju internet på rummet så det blir bra. Ska uppdatera så mycket jag kan/orkar.
Vi köpte med oss lite godis påväg tillbaka så nu ska vi titta på film och käka godis resten utav kvällen. Hoppas ni har det bra i Borlänge. Kram, kram!♥

Gammal bild eftersom jag inte orkar ta någon ny. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0