23.21 - åskväder, godnatt

Hej! Ledsen för att jag inte uppdaterat tidigare, men det har åskat nästan hela dagen så jag har inte haft datorn inkopplad. Och åskan har slagit ner så vi har heller ingen tv. Så ikväll har vi setat uppe och spelat spel hela kvällen! Ganska så mysigt, men nu på slutet vart det bara drygt för det gick så dåligt, haha! Får väl hoppas på tur i kärlek istället då..... ;) Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag lägga mig. Har flyttat ner nu så det ska bli äckligt skönt och sova inatt! Har även tagit ner min bärbara dator så ska kolla lite AA innan jag lägger mig! Imorgon har jag först match klockan 11.10 och sen en klockan 15.40. Så det blir inte mycket uppdateringar imorgon heller. Vet heller inte om jag ska ut imorgon kväll. Får se om jag orkar. Har ju blivit slö den senaste tiden, men det skulle vara kul! Ha en fin dag imorgon, så hörs vi till kvällen igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0