23.30 - livet

Jag vet inte hur många gånger jag setat och kollat igenom alla p&l bilder, men jag tröttnar aldrig. Jag stannar på typ alla bilder och börjar skratta för mig själv, alla minnen kommer tillbaka och jag saknar det så det finns inte ord♥ Det är lite mindre än ett år kvar tills nästa gång och det känns helt jävla otroligt långt bort. Med tanke på hur mycket jag har att göra där emellan. Både roliga och tråkiga saker. Nian känns otroligt tråkig och dryg. Men jag har tänkt och jag ska verkligen försöka ge allt nu. För om ett år, ja då får jag göra det jag vill (förhoppningsvis iallafall!) och jag vill ju bli kock, och den linjen är ju ingen plugglinje som jag förstått och det passar mig bra. Jag är ingen pluggmänniska, har aldrig varit och kommer aldrig vara. Visst sköter jag skolan bra, men inte så bra som jag borde göra. Och vill, men orken finns inte till det. Men när jag tänker att efter nian, då ska jag njuta som bara fan och ha så jävla äckligt kul! Men jag ska också ha äckligt kul under året! För det finns så jäkla mycket roligt jag ska göra detta år, så fastän jag längtar hur jävla mycket som helst så ska jag njuta allt jag kan, för det är nu tiden börjar springa iväg. Och det detta år det är val till gymnasium, och det är viktigt att man väljer rätt. Det är ju även bal, och det händer bara en gång i livet så det gäller att passa på! Även fast det känns äckligt drygt, tänk alla äckliga prov och läxor, men tänk när det är över!! Då kommer det att kännas så sjukt bra att du gav det där allra sista så du kom in på det du ville!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0