23.59 - pokermästarN

Jag är helt såld på filmerna ur The twilight saga, och denna trea gjorde ju inte att man gillar dom sämre. Utan helt åt andra hållet. Fan va bra den va. Ni som inte sett den, gå och se den!! Den är så sjukt bra!
Nu på kvällen har vi spelat lite poker (haha) och gissa vem som vann alla gånger? :D Joo jag! Sopade banan helt solklart, ska fan bli en riktig pokerspelare och tjäna en massa jävla pengar! Haha!
Nu snart ska jag nog gå och sova, blir väl kanske nåt AA  avsnitt innan, vi får se. Imorgon planeras det ett restaurang besök med några flickor, om det blir av så kommer det nog bli riktigt trevligt! :) Men nu ska jag lägga mig och drömma om filmen som verkligen va sjukt bra! Men somsagt vi hörs imorgon vänner! Puss sov sötti!

Och så min kära avundsjuka brorsa måste såklart vara med i bilden! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0