01.04 - tappat blogglusten totalt

Nu har jag setat och kollat på kronprinsessans bröllop hela kvällen känns det som, men nu är det slut så jag ska ta mig och lägga mig. Jag ser lite överallt att alla är så trött på deras bröllop och bla bla, men jag tyckte faktiskt att det va roligt att kolla på det. Och jag hoppas att dom får det riktigt bra, och så tycker jag att dom var otroligt fina!

Blev inte så mycket bloggning idag heller som ni märker, men jag har tappat blogglusten totalt. Jag har inte en jävla aning om vad jag ska blogga, och varje dag tänker jag "fan, jag måste skriva något! Men vad tusan ska jag skriva om?!" Så nu får nöja er med dom få och tråkiga uppdateringarna som blir helt enkelt, tills jag känner att lusten är tillbaka. Imorgon åker jag iallafall på match i Östansbo klockan fyra, men förhoppningsvis hinner jag skriva innan det. Sov gott allihopa!♥

Saknar den sköna sommarvärmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0