17.06 - lägret

Är fortfarande helt slut. Men jag ska ge mig ett försök på att blogga, sen fortsätta vila. So, let's go! ;)

Det började med att vi kom dit, då fick vi våra rum och packa upp och lite så. :) Sen blev det lunch. Resten utav den dagen blev mest åt att leka lekar och "stärka" gruppen. Blev klara runt tio/halv elva, då duschade vi, sen kollade på film och var ute och hade trevligt. Dag två väcktes vi klockan åtta!! Och den dagen började först med frukost, men efter det blev det olika stationer. Helt okej faktiskt, sen blev det lunch och efter det 5-kamp! Dom 5 grenarna va, stafett i vattnet, doppa håret i vattnet och sedan vrida ut det i en hink (den som hade mest vatten vann, och det laget jag va med i vann!!) sen vad det hoppa säck i vattnet, kasta macka och till sist barkbåtsrace. Vi vann alla grenar förutom den sista, men det räckte gott å väl för en första plats!! Och priset va att kasta en varsin tallrik full med grädde på ledarna! Och sen efter det hade vi fritid i tre timmar då vi badade och hade trevligt. Sen blev det middag och sedan var det Puttes dop och sen när man äter sånt där bröd (kommer inte på vad det heter nu). Efter det var det fritt resten utav kvällen och då gjorde vi eld vid vattnet och en assistent satt och spelade gitarr och sjöng. Jätte mysigt! Sen vid två somnade vi som stockar och höll på att dö av trötthet när dom väckte oss klockan åtta då vi visste att det var städning som stod på schemat.. Men nu är jag hemma iallafall. :) Får se om jag får några bilder utav Ebba/Emma, och isåfall kommer dom upp här lite senare!































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0