19.58 - inget att skriva om

Jag har försökt skriva ett inlägg ungefär 4-5 gånger idag, men har fan inte kommit på nåt att skriva om? Det står verkligen heeelt still i huvudet och jag kommer inte på ett jävla skit. Nu hoppar jag in i duschen och sen kör jag igång en film och sen lägger jag mig. Vill bli av med min förkylning nu så det är väl bäst så.

Imorgon har jag inte en jävla aning om vi har en vanlig skoldag med lektioner eller om vi bara ska städa ur skåpen osv. Känns bra att man vet så mycket. Men snart är det över iallafall och det känns jävligt bra. P&L här kommer viiiii!! Känns underbart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0