20.44 - grattis brorsan, du är grym!!! :D

Hej!♥
Jag har verkligen haft fullt upp idag! Och som ni märker så blir det lite bloggning då, men jag gör så gott jag kan iallafall! Imorse va jag verkligen huuuur trött som helst! Men tillslut kom jag upp iallafall och vi va där 3 minuter i, så vi hann i tid iallafall. Slutade tjugo över två och då åkte jag hem till Dencie och hämtade mina grejer och sen cyklade jag hem. Strax efter det cyklade jag med Ebba & Emma till Hemmakväll och köpte godis inför imorgon, då vi åker på läger. Väl hemma möter jag min bror som är på strålande humör! Han har nämligen tagit körkort idag!!! GRATTIS!!!!!♥ Så kvällen har väl spenderats i en bil runt om i Borlänge! Hahah! Efter sissådär 5-6mil så hamnade vi på Ica Maxi för att ta oss en Mjukglass♥ Efter det åkte vi och hämtade min andra bror på gymmet och sedan åkte vi hem och firade med jordgubbar! Jag är så glad just nu så jag vet inte vart jag ska göra av all energiiiiiiii! :) Nej jag måste fortsätta med packningen, jag hör av mig snart igen! :)

mamba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0