00.21 - Shutter Island med Denice!

Haha mitt liv är inte direkt planerat om man säger så. Klockan 20 i åtta kom jag och min kära Denice på att vi skulle på bio. Vi såg Shutter Island.♥ Den va absolut sevärd och den va väldigt bra, men, jag skulle vilja se den igen för det va väldigt mycket att hålla reda på + att den var lite svår att fatta. Men den va ändåså bra! Inte lika läskig som jag trodde att den skulle vara, men visst hände det att man röck till i bio stolen nån gång.... ;)


Nu är  jag trött och sliten efter två nätter med dålig sömn. Så nu ska jag hoppa in och ta mig en dusch, hör av mig snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0