01.05 - imorgon är det dagen innan!

Nu har jag tagit mig en dusch. Ååå så skönt det är att sova när man nyss har duschat! Och så har jag en ny sov-t-shirt. Hoppas jag sover som en stock inatt, det skulle verkligen behövas! För imorgon har jag en hel del att stå i nämligen.. För imorgon är det dagen innan jag far till Sälen♥

Jag ska hinna med att packa, ringa mamma och säga vad hon ska köpa för matsäck(?) ehm, om nu Putte kryar på sig imorgon så ska vi till Löket. Hmmm, vad mer ska jag hinna med, joo jag ska spray måla mina stavar! (hahah) jaa sen får vi väl se vad mer jag ska hinna med. Vill gymma också, men jag spar nog mina muskler till onsdag då dom kommer behövas rejält.. ;) Men nu ska jag läsa lite bloggar, sen ska jag se klart på Vi hade iallafall tur med vädret IGEN. Sen ska jag sova. Iallafall försöka. Så ha en fin natt allesammans!♥ Så hörs vi imorgon istället, som egentligen är idag! Hahah jaja puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0