12.23 - måndag och lov!♥

Nu har jag tryckt i mig lite frullis. Håller på att klä på mig. Idag är det somsagt måndag och riktigt snöigt ute, det är rättaresagt snöstorm ute. Vilket kanske gör att man inte vill vara ute så där jätte mycket kanske, men jag har iallafall hunnit snackeli-snackat med Denice, så hon kommer nog hit efter att hon tränat klart. Senare ikväll ska troligtvis jag, hon & Hanna (kanske någon mer?) ta oss till löket i det stormiga vädret. Har nämligen lite att stå i ;) Sen mer än det vet jag inte. Tar det liksom som det kommer! :) Nu ska jag iallafall fortsätta klä på mig så jag inte sitter i lång-fillisar & sport-bh och fyra flätor i håret som jag gör nu. Jag återkommer om en stund med tröjan! Hej så länge! :)

Nästan en hel vecka sen jag såg min åsna!!!♥  Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0