12.49 - aldrig hungrig

Rubriken får tala, jag känner aldrig att jag vill ha mat längre, jag är liksom aldrig hungrig..

Idag är det tisdag och imorgon åker jag till Sälen! Putte har blivit sämre så hon följer inte med! :( Så jäkla trist!
Men inget man kan rå över tyvärr. Men nu ska jag ringa mamma och säga vad hon ska köpa för mat till mig, sen ska jag börja klä på mig och lite så, sen ska jag börja ta fram pjäxor och sånt. Sen ringa pappa och höra när han kommer så han kan hjälpa mig med stavarna. Sen vid fem kanske jag ska till Löket. Vi får se, men som det ser ut nu så blir det så. Sen när jag kommer hem måste jag packa det sista och sen ska jag nog gå och lägga mig eftersom jag ska upp typ halv fem imorgon! Så där har ni min tisdag iallafall. Vi hörs om en liten stund igen då :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0