13.49 - snart är lovet slut! :-(

Idag händer det inte så mycket speciellt. Förutom att runt fem ska vi åka och köpa pizza med min kusin & min faster. Så vi åker hem till farmor och äter då. Sen vet jag inte riktigt när vi kommer hem, men då ska vi bara ta det lugnt framför tv:n med godis, bara jag och mina bröder. Eller jag kommer väl få sitta själv i soffan medans dom sitter vid datorn! Haha men jag behöver inte sitta själv iallafall. ^^ Sen hinner vi nog inte med så mycket mer. Imorgon är det söndag sen är det skola. Fyfan va tråkigt! Men man får väl njuta av det som är kvar. Vi har ju påsklov om inte allt för länge så!

Men så ser det ut iallafall. Håller på med en dagens, så den kommer upp alldeles strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0