14.53 - ny skön musik!

Åå har rensat mobilen på gammal musik, och har laddat på med ny skön musik som ska få fylla mig med lycka på kvällarna innan jag slocknar! :) Känns super.

Annars då? Njaa har inte kommit upp ur sängen än och min mage skriker efter mat. Jag har hört att det ska bli våfflor till middag! Hoppas bara magen fortsätter i den riktning den är påväg nu så är det de som kommer få fylla min mage ut i hörnen ikväll! Mumsi fillibabba va göttans! Va verkligen sjukt länge sen jag åt det.

Nej men allvarligt nu, här jag kan tusan inte ligga hela dagen då kommer jag ju få liggsår! Hehe nu ska jag dra på mig lite mjukiskläder (bättre än sovkläder iallafall!) och pallra mig iallafall vidare till soffan och en film. Låter som en super ide tycker jag. Tur att mamma och pappa har tagit semester så jag slipper vara själv! Jaja vi hörs väl lite senare. Puss, ha det bra!

Hahah fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0