15.39 - trött & träning ändå?!

Hemma från skolan nu, är super trött, kom inte i säng förns någon gång efter tolv.. Men har som tur va stått i kiosken med Frida hela dagen så det var tur det, annars hade jag nog somnat... ;) Nu ska jag ta mig något att äta. Är skiiit hungrig! Sen ska jag nog sätta mig och glo på tv. Har tydligen träning ute ikväll trots detta väder? Tycker ärligt talat att det är helt sjukt, tycker det inte ens är roligt i detta väder? Jaja skulle den mot förmodan bli inställd så drar jag med Hannah till gymmet och gymmar. Men jag hör av mig senare om det. Nu ska jag trycka i mig något att äta. Pussinuss vi hörs snart!♥

Detta väder skulle sitta så otroligt bättre nu alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0