15.39 - Vackert väder, & en sväng till Falun

Hej solstrålar! ;) Vilket underbart väder vi fått då! Jag och mamma tog oss en sväng till Falun imorse, gick på stan och bara tittade runt, handlade dock inget.. Men kul att bara titta ibland! :)

Igår va jag ut med Hanna, Axel, Denice, Jesper, Danne, Johan, Simon & Magnus, jag tror det va alla. Gjorde inte sådär super mycket, utan va bara mest ute^^ ;) Hahah, ska ut ikväll igen, Hanna som jag vet nu, ev. Axel. Blir säkert å träffa en massa fler, men vet ännu inte vilka det blir.
Har lite ont i huvudet, så jag tänkte att jag ska lägga mig och kolla klart på Vampire Diaries och sova en liten stund. Sen ska mamma fixa nån sorts överrasknings mat. Så efter det sticker jag ut. Men nu innan jag lägger mig och vilar så tänkte jag visa er kläderna. (det var på tiden va?) Men dom kommer upp om cirkus 5-10 min. Vi hörs strax! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0