15.46 - Vampire Diaries

Jag ligger i min puff/sackosäck med fötterna uppe på en såkallad bar stol och kollar på Vampire Diaries. Jag har hört talas om den serien av några, och dom har sagt att den är super bra, men har inte orkat tagit tag i det och börja kolla. Men nu när jag väl skulle se dom så hade dom 3 första avsnitten försvunnit från tv6 play. Så nu har jag laddat hem första och andra, och så har jag sett första, ska se andra nu! Men det verkar väldigt bra! Men så sjukt likt twilight. Men jag kommer nog lätt följa det sen på torsdagar när jag kommit ikapp! :) Nu ska jag fortsätta titta. Vi hörs!'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0