16.51 - chokladisbollar & nu bowling!

Hih jag fick lite tråkigt så jag satte igång och bakade lite choklad-bollar som blev super goda! :) Nu ska jag iallafall byta om lite, ta mig nåt att dricka(!!) Sen kommer Carlsson hit runt 20 över och då tar vi bussen in till stan, för att sedan bowla med skolan! Mellan sex-sju, så kommer väl hem någon gång efter det, för sen klockan åtta är det Håkans bar & klockan nio Svenska Hollywood fruar och det får man bara inte missa! Hehe, men vi hörs någon gång senare. Bilder kommer om det tas. Tills dess, ha det gött!

(hittar inte min mobil-sladd så jag kan inte visa er mina mumsiga chokladbollar, ni får nöja er med en kär google bild!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0