17.30 - hungrig som en varg!

Hemma från träningen nu som gick super! Ååå vad jag älskar fotboll!♥ Har spelat i åtta eller nio år nu, och jag älskar det bara mer och mer. :)

Nu ska jag iallafall bänka ner mig i soffan tills maten är klar, sen ska jag käka, är hungrig som en varg! Och sen ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag nog skära upp lite frukt-sallad och mysa ner mig i soffan framför Johan Falk som tydligen visas igen? Har sett alla filmerna, men dom är så bra så jag kan lika gärna se dom igen. :) Jaja vi hörs efter käket/duschen. Puss!♥























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0