17.33 - jag måste bara

...ta en paus i pluggandet och beundra det fina vädret vi fått! Även fast jag gillar vintern så ska det bli härligt med lite värme igen, trots att det svider rejält att jag inte hunnit åkt så mycket slalom som jag velat. Men men så är det. Ska bli otroligt skönt med sommar igen, P&L och grejer! ÅÅ vad den här sommaren kommer bli bra! Få lite bränna å ligga och steka vid nåt badställe, åå vad det ska bli skönt! Men det dröjer ju ett litet tag, fastän man vill att man skulle kunna knäppa med fingrarna så var man där, för nåt jag hatar är slask! Usch å fy å blä.

Nepp återgå till pluggeriet. VI HÖRS!

Skulle inte sitta helt fel nej,


Kommentarer
Postat av: Jossan

ååå vilken härlig bild länktar värkligen till sommaren!

2010-03-10 @ 23:33:43
URL: http://jossansteparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0