18.21 - jag är helt slut

Alltså jag känner mig helt slut! Jag lyckades somna en liten stund före maten, runt en halvtimme/timme tror jag, plus att jag sov tills klockan 10 och gick och la mig runt halv elva och jag känner mig fortfarande helt slut? Jag har iallafall lyckats fått i mig lite våfflor och det känns bättre i magen, jag har inte ont heller, så det blir nog skola imorgon. Och därför sitter jag och tränar lite glosor som vi har tills imorgon. Men nu ska jag nog ta en liten paus och titta på någon film, och sen ska jag väl duscha, sen klockan åtta är det Anna Anka söker assistent och klockan nio är det AA. Helt okej kväll med andra ord. Vi hörs lite senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0