19.20 - hungriiiig

Hemma från träningen nu, är super hungrig så ska gå och käka nu. Efter det tar jag tag och börjar med fetaste läx-högen, tar mig en dusch och lite så. Sen klockan 21.00 ska jag se på Andra Avenyn!! :) Och sen efter det kanske jag fortsätter med läxor, så jag får så lite som möjligt till imorgon då jag ska göra klart allt. Fast vi har ändå ovanligt lite läxor tycker jag. Det vi har är, svenska- läsa 40 min. Engelska- glosor tills tisdag nästa vecka tror jag, och skriva en historia. Matte- göra typ två kap eftersom jag ligger så långt efter. Sen tror jag inte det va nå mer. :) Jajaj nu måste jag äta magen kurrar! Vi hörs lite senare. :)

suddig.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0