21.12 - fullt upp (som vanligt)

Nu stänger jag av datorn för idag och så tar jag upp Hk boken och svenskan den sista stunden innan mina ögonlock faller igen. Ska bli så skönt så skönt och sova lite tidigt för en gångs skull. :)

Imorgon är det torsdag, och jag slutar 10 över 2. Hemma kanske runt halv tre skulle jag tippa på. Men eftersom att jag måste till löket och fixa med det där inför fredag så kommer dom 2,5timmarna gå till pluggning. Jag har ju somsagt prov åså. Sen kommer jag väl inte hem förns nio kanske, och då måste jag duscha, äta och ta mig en sista titt genom böckerna sen sova. Vilket innebär att det inte blir mycket till uppdatering. Men jag ska göra allt för och hinna nåt. :) Joo jag måste hinna med imorgon, då får ni även reda på hur min fredag ser ut! :) Hih så bli lite kul faktiskt. Men mer om det då. Nu måste jag plugga! (känns som jag skrivit det 10000gånger förut idag) ;) Ha det!

Ha en super bra tordag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0