21.24 - jag måste bara skriva av mig

Jag mååste bara få skriva av mig lite, har verkligen ingen tid alls till detta egentligen, men jag måste! Som ni märker klart och tydligt har skolan kört igång igen, och inte lite lugnt heller, utan verkligen riv-start! Idag hade jag engelska-glosor, imorgon har jag So-prov, på torsdag har jag en redovisning (jag ska prata om något valfritt i 5 minuter, och det är längre än man tror!) och egentligen matte prov, men jag hinner verkligen inte med det. På fredag har jag Hk prov. Känner mig bara såååå pepp till skolan. Eller inte.

Men jag ska inte låta det ta kål på mig. Jag ska faktiskt vara nöjd över hur fin familj jag har, hur jävla fina och bra vänner jag har! Och allt annat runt om mig som är sjukt bra. Och hur nöjd över livet jag ändå är, fastän jag är så jävla skoltrött just nu. Men trots att jag är rent utsagt piss trött på skolan så är det mina vänner som gör att jag mår så sjukt toppen ändå. Och det jag vill säga är att jag älskar er!♥

Nej, nu kan jag inte sitta här och snacka, jag har faktiskt ett so prov imorgon att fixa! Och kom ihåg, även fast det kanske känns piss, så finns det alltid någon som älskar er, och att det blir bättre. Var rädd om er tills vi hörs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0