21.35 - super kul träning! :) / godnatt

Hemma från en super dryg, men sjukt rolig träning! Åå vi pulsade i 1dm snö hela träningen, och först sprang vi två varv, sen doppboll, idioten, staffet (stavning?) & lite små lags spel. Alltså jätte kul men skit dryg.. :) Och jag kommer nog få världens träningsverk imorgon! ^^  Och pga så lite sömn inatt så tänker jag lägga mig redan nu, är jätte trött så det ska bli otroligt skönt! Imorgon är det redan onsdag och sista dagen i skolan på 4 hela dagar!! Så jäkla skönt! Har utvecklings samtal tors-fre så vi är lediga då. :) Men imorgon slutar jag halv två, är väl hemma runt sissådär två. Sen runt kanske 5 så ska jag gymma med Erica. Egentligen skulle jag med och beställa begravnings blommor, men allt blir så sent då så jag orkar inte. Men nu måste jag sluta babbla, nu blir det natti natti. Vi hörs mina fina underbara imorgon. PUSSELILUSSIIIII ni är underbara!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0