21.37 - har inte tid

Haft fullt upp idag, orkar inte berätta. Men imorgon så åker jag hem direkt efter skolan, sten pluggar, åker och fixar med träningskläder, nån sorts stadium kväll, åker på konfermations-möte och sen hem och fortsätter plugga. Ja så ser min tisdag ut. Och det är = inte mycket bloggning.

Nu ska jag iallafall fortsätta plugga engelska glosor framför Svenska Hollywood fruar, sen hoppar jag in och tar en snabb dusch och sen lägger jag mig. Japp så får det bli, hoppas eran måndag har vart bra, och att ni får en bra tisdag. Så får vi se om vi hörs imorgon! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0