22.33 - fredag imorgon, och jag säger godnatt nu!

Fredag imorgon somsagt. Sista dagen på lovet :-( Detta lov har gått alldeles för fort! Skulle vilja vara ledig en vecka till, det skulle inte sitta helt fel. Men eftersom det är sista dagen, (vi är ju lediga i helgen, men då är det ju helg) så ska jag ta vara på den och vara med Hanna!♥ Vet inte än riktigt vad det blir. Troligtvis så blir det Löket. Men det blir nog ganska tidigt för mig. För min mormor ska bo här imorgon natt så då ska jag vara med henne lite också :) Sen mår jag ju inte så bra i ryggen heller.. ;) Min kusin kommer även hit imorgon. Vid tolv/ett. Så han ska låna en av mina datorer och spela med min bror. Sen kilar jag iväg vid fyra/fem. Men nu ska jag gå och säga hejdå till mamma och pappa för dom åker till stockholm imorgon bitti. Sen ska jag lägga mig och kolla på film och bara ta det lugnt. Så vi hörs imorgon. Ha en fortsatt fin kväll allihopa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0