22.34 - halelulja, amen!

Godnatt nu mina vänner. Är helt slut och ska bli otroligt skönt att sova. Hahah nu kom jag och tänka på att jag börjat använda ordet otroligt ganska mycket! Hahah sak samma. Just nu sitter jag och tänker lite på lägret, allt vi gjorde, allt vi skrattade åt och mitt och carlssons "VET DU VAD JAG HAR SAGT IDAG DÅ?!" haha åå ni fattar inte ett skit, men det är så jäkla kul!! Haha nej nu måste jag verkligen sova. Jag ska höra med fina Ebba om jag kan ge henne mitt usb imorgon så kan jag få lite bilder, så kan ni få dom sen på hmm, tisdag? Japp men vi hörs mina fina vänner, nu blir det sängen! (som jag redan ligger i, hehe) NATTINATTIFNATTIPUSS♥

p.s, det verkar som jag kommer lägga ut bilderna redan imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0