23.21 - jag är uttråkad

Nu sitter jag ensam uppe. Eller ja min bror är vaken, fast han bor ju i källaren. Min andra bror är på fest och min mormor har gått och lagt sig. Så nu är det bara lilla jag som är uppe. :) Jag sitter med ett glas cola och är verkligen proppis! Jag va somsagt med Hanna idag, kommer inte träffa henne på kanske två veckor! Men vi käkade Ben's och tog det lugnt bara. Skrattade så tårarna rann några gånger! Det är livet det!
Just nu har jag sjukt tråkigt, och vet inte riktigt vad jag ska hitta på faktiskt. Ska sova i mammas och pappas säng inatt, för er som bryr er. Haha men deras säng är så super skön! Och jag har ju lyckats haft sönder deras persienn! Haha så nu har jag hängt över ett svart lakan för att jag ska kunna sova imorgon när solen börjar titta upp! Hahah så typiskt mig alltså! Tänk att det alltid är jag som har sönder allt? Hehe jaja nej nu ska jag sluta babbla här, får väl ta och kolla på en film. Vi hörs!

älska cam(LLLLL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0