12.18 - hål i jackan :-(

Hahah säger bara för igår. Hände både bra och dåliga saker. Även roliga saker och mindre roliga saker. En sak som va mindre rolig va att jag har ett jävla eld hål i min jacka efter igår. Inte kul... Hursomhelst efter alla omständigheter så kom jag hem strax efter tolv. Somnade på sängen med kläderna på och vaknade halv tre och gick och la mig då. ;)

Idag är det söndag och jag har jätte mycket att göra, jag har ett prov imorgon bitti som jag måste plugga till, jag ska städa 2 bilar, (åker till Sthlm 20-21 Maj!!!! så jag behöver lite cash ;) ) Sen ska jag väl hinna förbi farmor också. Men jag tror jag ska klä på mig nu och fixa mig lite snabbt sen åker jag nog dit. Det blir bra det.

Snyggt! Rakt in i fickan så nu kan man inte använda den heller. Och pricken över i, min jacka stinker så mycket eldrök så det är riktigt äckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0