13.13 - hej söndag!

God morgon! Alltså jag har börjat drömma så sjuka drömmar så det är helt sjukt! Haha undra om det är fullmånen som spökar? ;)♥
Skämt å sido, idag är det söndag och ganska fint väder. Så idag ska jag vara med Putte, Ebba & Jullan. Vi ska kanske åka och köpa årets första kulglass, och sen kolla på killarnas match. Men Ebba kunde inte förens fem, och Julia visste inte, så vi får se när jag kilar ut. Det visar sig. :) Nu tänkte jag ta och kolla på någon film kanske så länge. Vi hörs om en stund igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0