13.24 - surar över hålet

Sitter hos farmor nu, dom andra är på kupolen så det är bara jag och farmor hemma, och hon lagar mat och jag bara tar det lugnt. :) Lä väl passa på för när jag kommer hem om någon timme har jag 1000 saker att göra inför imorgon. Sitter fortfarande och stör mig på det där jävla hålet i jackan, fan också. Jaja inget jag kan göra åt.. Nu ska jag iallafall gå och slänga mig i soffan framför tvn och chilla bort huvudvärken tills maten är klar. Vi hörs lite senare ikväll när jag förhoppningsvis hunnit med allt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0