16.15 - jag är så glad glad glad!!

Fan va livet är gött sånna här dagar!! Solen skiner, jag ska grilla med ikväll, jag fick MVG på fysik provet, KAN INTE BLI BÄTTRE, FAN VA GLAD JAG ÄR!! Och så var det matte provet, det va tre tal jag inte kunde, men dom andra va jag rätt så säker. Hoppas som fan på ett VG så jag kan få det i slutbetyg sen. Fan vad glad jag skulle bli då!! :) Och till sist, men ABSOLUT inte minst, det är bara 12 hela dagar kvar tills vi slutar åttan, sjutton va fort det här året gått! Men det är ju bra, för nu får vi snart sommarlov! :D

Hehe jaja nog pratat om hur gött livet är, nu ska jag fixa mig sen tar jag cykeln hem till Ebba där kvällen ska spenderas. Bilder kommer om det tas. Ha en sjukt fin fredag nu, för det ska jag ha!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0