16.43 - jag hatar huvudvärk

Blir bara hemma idag iallafall. Fick en sprängande huvudvärk som jag får ungefär varenda dag. Men nu har jag sovit en stund så nu är jag lite bättre. Har tränat lite tyska glosor i typ 5 minuter och nu sitter dom. Så tänkte leta reda på idrottsprovspapperet och träna lite på det (om jag ens har det hemma?) så det inte blir så stressigt senare i veckan. Fast klockan 10 över fem är det The Hills direkt efter det The City. Och sen klockan åtta är det Håkans bar (haha) och sen klockan nio, veckans höjdpunkt, Svenska Hollywood fruar!!! Funderar starkt på att baka en blåbärs paj till det. Skulle sitta äckligt fint.


update: jag måste råka ha tagit med idrottspapperet tillbaka till skolan när jag tog tillbaka so böckerna (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0