18.01 - ♥

Jag tycker den här låten är oerhört fin alltså. Den får en verkligen att tänka och fundera. För vissa kanske den ge tårar och minnen man inte vill tänka på egentligen. Men för mig är det lite tvärs om, den får mig och tänka på hur glad och tacksam jag är för det jag har. Jag älskar mina vänner och min familj och mitt liv. Trots att jag haft motgångar, men det har vi alla haft. Och det behöver vi nog även ha för att uppskatta det lyckliga stunderna mer. Ta vara på dagen som om den vore den sista, lev livet för imorgon kanske världen går under. Och vi ska ju inte dö olyckliga precis. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0