19.07 - FAN vilket underbart väder vi fått!!!

Åååå vilken härlig dag de vart idag, alltså detta väder? Kan det bli mer underbart eller? Nej jag tror verkligen inte det, vilken jäkla sommardag, detta vill vi ha mer utav!!

Nu är jag iallafall hemma igen och propp mätt. Brage vann med 4-1, riktigt bra spelat gubbar! :) Haha vi cyklade dit och det va nog den härligaste cykel turen på vääääldigt länge! Fan va glad man blir alltså! :) + att Brage vann gjorde de hela inte sämre direkt! ;) Cykelturen hem va lika bra den! :)
Men nu ska jag köra igång med baket. Min kära mami fyller som jag sa tidigare år imorgon, så jag har fått äran att baka. Det blir hallonpannacottacheesecake & en glutenfri cheesecake eftersom min pappa är gluten intollerant. Hehe så jag lä väl börja nu så jag inte behöver hålla på hela natten. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0