19.08 - sticker ut med häni

Nu snart sticker jag ut en sväng. Vill inte sitta inne i detta härliga väder. Jag tar en sväng ut med Hanna, kanske förbi älven, men troligtvis stannar vi inte där. Vi får se vart vi tar vägen någon annan stans. ;) Vet inte när jag kommer hem, får se om jag orkar skriva något då. Det visar sig. :)

Imorgon är det lördag och mina kusiner från Sthlm kommer hit. Jag ska kanske till ävlen imorgon kväll. Beror lite på det med. Om det inte blir så så ska jag nog träffa mina kusiner, i detta fall kusin eftersom den andra inte är med. Haha åå stackars er så jag väller över med ointressant skit. Vi hörs ikväll/imorgon istället. Sköt om er och ha det bra!♥

Haha åå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0