19.24 - skolan kan bara ta sig nån stans, ta sig nån stans, ta sig nån stans!!!!!

Jag hinner fortfarande inte med bloggen. Jag har ett fysik prov imorgon som jag måste fixa. Och jag ska börja plugga NU. Svenska provet idag gick inge vidare och min handled blev skadad på träningen så jag har piss ont. Jaa ni ser ju hur det ser ut för mig just nu. Men imorgon är det värsta över. Då har jag bara ett matte prov och Hkk inlämning kvar tills på fredag. Sen är jag fri från alla prov och läxor någon månad fram över. Känns UNDERBART. Men än är det inte över och jag har verkligen inte tid med datorn. Så vi hörs nog imorgon. Och DÅ ska ni få bilderna. Förhoppningsvis iallafall. Sköt om er!!

Såhär känns det just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0